Úvod / Obchodní podmínky
Tyto nákupní a obchodní podmínky platí pro nákup v prodejnách a elektronických obchodech, jejichž provozovatelem je Ing. Petr Malzer, IČ: 765 00 144, DIČ: CZ8007161778
Výpis z živnost. rejstříku ŽÚ Magistrátu města České Budějovice Ž/753/2016/ABa/1010403/3.
Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (provozovatel, dodavatel) a kupujícího (zákazník, spotřebitel). Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy obchodními podmínkami neupravené Občanským zákoníkem (zák. č. 89/2012 Sb., ve znění pozdějších předpisů) a Zákonem o ochraně spotřebitele (zák. č. 634/1992 Sb., ve znění pozdějších předpisů).
Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.
Na tyto obchodní podmínky je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.
Tyto obchodní podmínky tvoří nedílnou součást uzavřené smlouvy.
Informace o jednotlivých technických krocích vedoucí k uzavření smlouvy jsou patrné z procesu objednávání v našem internetovém obchodě.
Tyto obchodní podmínky jsou zobrazeny na webových stránkách našeho internetového obchodu a je tak umožněna jejich archivace a reprodukce kupujícím.
Provozovatel: Ing. Petr Malzer
IČ: 765 00 144
DIČ: CZ8007161778
e-mail: info@sport15.cz
Odpovědný vedoucí : Ing. Petr Malzer
Prodávající si vyhrazuje právo změny cen.
Platné ceny jsou potvrzeny kupujícímu prodávajícím v okamžiku potvrzení objednávky.
Další možností expresního a pohodlného dodání zboží je využití služeb Expresní balíkové služby PPL.
K ceně zboží u této varianty dodání je účtováno přepravné a balné ve výši 150,- Kč.
V případě objednávky nad 2000,- Kč je přepravné a balné 100,- Kč.
V případě objednávky nad 5000,- Kč je přepravné a balné ZDARMA.
Lhůta pro doručení takto objednané zásilky je do druhého dne od data expedice (opět záleží na čase zpracování Vaší objednávky). O datu expedice budete informování e-mailovou zprávou. V případě Vaší nepřítomnosti na uvedené adrese Vás dopravce bude kontaktovat na telefonním čísle, Vámi zadaném při registraci v našem internetovém obchodě. Pokud Vás řidič nezastihne ani takto, zanechá Vám lístek s kontaktním telefonem a Vy si budete moci objednat nový termín dodání.
Další možností expresního a pohodlného dodání zboží je využití služeb přepravní společnosti DPD.
K ceně zboží u této varianty dodání je účtováno přepravné a balné ve výši 130,- Kč.
V případě objednávky nad 2000,- Kč je přepravné a balné 80,- Kč.
V případě objednávky nad 5000,- Kč je přepravné a balné ZDARMA.
Lhůta pro doručení takto objednané zásilky je do druhého dne od data expedice (opět záleží na čase zpracování Vaší objednávky). O datu expedice budete informování e-mailovou zprávou. V případě Vaší nepřítomnosti na uvedené adrese Vás dopravce bude kontaktovat na telefonním čísle, Vámi zadaném při registraci v našem internetovém obchodě. Pokud Vás řidič nezastihne ani takto, zanechá Vám lístek s kontaktním telefonem a Vy si budete moci objednat nový termín dodání.
Skvělou variantou expresního a pohodlného dodání zboží je využití výdejních míst služby DPD - tzv. Pick Up pointů.
Zásilku budete mít připravenou na jednom z 1.300 odběrných míst. DPD vám dá dopředu vědět smskou a e-mailem, že je balíček na cestě nebo připravený na výdejním místě. Zboží je doručeno obvykle do 48 hodin od expedice.
K ceně zboží u této varianty dodání je účtováno přepravné a balné ve výši 89,- Kč.
V případě objednávky nad 2000,- Kč je přepravné a balné 49,- Kč.
V případě objednávky nad 5000,- Kč je přepravné a balné ZDARMA.
Při osobním odběru zboží na prodejně je možno zaplatit za objednané zboží hotově.
Přepravné a balné 0,- Kč.
O tom, kdy a jak zboží vyzvednout budete informováni e-mailem či telefonicky.
Při osobním odběru zboží na prodejně je možno zaplatit za objednané zboží platební kartou.
Přepravné a balné 0,- Kč.
O tom, kdy a jak zboží vyzvednout, budete informováni e-mailem či telefonicky.
Akceptujeme platební karty VISA, VISA Elektron, Maestro a MasterCard.
V případě volby platby bankovním převodem je Vám zboží expedováno až po připsání platby na náš bankovní účet u FIO banky.
Údaje nutné pro bezhotovostní platbu Vám budou zaslány e-mailem po zpracování Vaší objednávky.
K ceně je účtováno přepravné a balné ve výši 130,-/110,- Kč PPL/DPD.
V případě objednávky nad 2000,- Kč činí přepravné a balné 80,-/70,- Kč PPL/DPD.
V případě objednávky nad 5000,- Kč je přepravné a balné ZDARMA u PPL a DPD.
Zboží je odesláno na dobírku balíkem expresní balíkové služby GLS.
K ceně zboží je účtováno dopravné a balné ve výši 269,- Kč.
V případě objednávky nad 2000,- Kč činí přepravné a balné 199,- Kč.
V případě objednávky nad 10000,- Kč je dopravné a balné ZDARMA.
Při větších objednávkách, které přesahují možnosti GLS, DPD nebo PPL a při zasílání zboží do zahraničí je nutná individuální dohoda.
Za případné nedostatky v poskytovaných službách GLS, DPD a PPL neneseme odpovědnost.
Místo odběru je stanoveno na základě objednávky kupujícího.
Za splnění dodávky se považuje dodání předmětu na uvedenou adresu.
Dopravu na adresu určení zajišťuje prodávající.
Zásilka se zbožím standardně obsahuje daňový doklad (paragon či fakturu), návod na používání výrobku a záruční list (jako záruční list slouží ve většině případů daňový doklad).
Při převzetí zboží od přepravní služby resp. pošty si vždy pečlivě zkontrolujte neporušenost přepravního obalu. V případě, že je obal poškozen, doporučujeme, abyste uvedli tuto informaci do předávacího protokolu přepravní služby, resp. pošty.
V případě, že je přepravní obal natolik poškozen a lze se domnívat, že i dodané zboží bude v důsledku vzniku poškození při přepravě vadné, nemá spotřebitel povinnost takovou zásilku přebírat a ihned tak uplatnit při převzetí rozpor s kupní smlouvou (více o rozporu s kupní smlouvou níže).
O nepřevzetí zásilky z důvodu jejího poškození, kdy se jedná o rozpor s kupní smlouvou, uveďte tento svůj projev vůle do předávacího protokolu přepravce, resp. pošty.
Prodávající si vyhrazuje právo změnit cenu.
Pokud se ale cena dodávaného zboží zvýší oproti objednávce, tak prodávající neprodleně o této skutečnosti informuje kupujícího.
Pokud kupující nebude souhlasit s navýšením ceny, má prodávající právo odstoupit od smlouvy. V takovém případě budou kupujícímu navráceny všechny jím dosud zaplacené finanční prostředky bez zbytečného odkladu. Je-li platná cena totožná nebo nižší než na písemné, faxové nebo e-mailové objednávce, není zpětně kupujícímu potvrzována a zboží je mu dodáno za platnou cenu v okamžiku přijetí objednávky.
Všechny ceny jsou uváděny včetně DPH.
Veškeré zboží je dodáváno s daňovým dokladem.
Zboží zůstává do úplného zaplacení majetkem prodávajícího.
V případě stornování objednávky nebo její části ze strany dodavatele (např. zboží je doprodáno) jsou peníze nebo jejich příslušná část obratem odeslány zpět na číslo účtu, ze kterého byly převedeny, pokud není dohodnuto jinak.
Nepřevezme-li kupující předmět plnění z vlastních důvodů (například není schopen uhradit kupní cenu), nese kupující náklady spojené s opakovaným dodáním v plné výši.
Byla-li smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit do 14 dnů od převzetí plnění.
Nebyl-li spotřebitel poučen o právu odstoupit od smlouvy v souladu s § 1820 odst. 1 písm. f), může spotřebitel od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dnů ode dne počátku běhu lhůty pro odstoupení podle odstavce 1. Jestliže však byl spotřebitel poučen o právu odstoupit od smlouvy v této lhůtě, běží čtrnáctidenní lhůta pro odstoupení ode dne, kdy spotřebitel poučení obdržel.
Odstoupení od smlouvy musí být učiněno písemně a prokazatelně doručeno prodávajícímu.
Kupující není oprávněn odstoupit od uzavřené smlouvy ve smyslu ust. § 53 odst. 7 novely Občanského zákoníku č. 367/2000:
V případě odstoupení od smlouvy ponese spotřebitel náklady spojené s navrácením zboží, a jde-li o smlouvu uzavřenou prostřednictvím prostředku komunikace na dálku, náklady za navrácení zboží, jestliže toto zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
Prodávající je oprávněn odstoupit od smlouvy uzavřené se zákazníkem zcela, případně zčásti jestliže:
V případě, že tato situace nastane, prodávají bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu.
Kupující je před prvním použitím povinen prostudovat záruční podmínky včetně návodu na obsluhu a následně se těmito informacemi důsledně řídit. V opačném případě se vystavuje nebezpečí, že svým nesprávným užíváním věc poškodí a nebude moci vzniklou vadu uplatnit v rámci svého práva plynoucího z odpovědnosti za vadu.
Záruční doba začíná běžet převzetím věci kupujícím.
Není-li kupující spotřebitel, je povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno poškození, vyhotoví se záznam o poškození a prodávající je povinen poskytnout přiměřenou slevu z dodávky nebo dodat jiný bezvadný výrobek. Pozdější reklamace mechanického poškození výrobku již není možné uznat.
Spotřebitel by ve vlastním zájmu měl tyto kroky učinit také, vyhne se tak pozdějším problémům plynoucích z odpovědnosti za vady, které vznikly v důsledku přepravy (mechanické poškození), kdy se bude při případné reklamaci vycházet ze skutečnosti, že bez výhrad přijal doručené zboží. Tím nejsou nijak dotčena jeho práva plynoucí z odpovědnosti za vady. Spotřebitel má právo veškeré své výhrady k dodanému zboží uvést do přepravního protokolu, případně může odmítnout převzít zásilku (důvod takového odmítnutí uvede do přepravního protokolu), pokud je zřejmé, že předmět plnění není ve shodě s kupní smlouvou a uplatnit tak rozpor s kupní smlouvou ihned při převzetí.
V případě, že spotřebitel má stížnost, může tuto uplatnit písemně u prodávajícího, příp. se lze obrátit se stížností na orgán dohledu nebo státního dozoru.
vyplývá-li to z povahy věci.
Právo z vadného plnění Kupujícímu nenáleží, pokud Kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud Kupující vadu sám způsobil.
Při prodeji spotřebního zboží je zákonná záruční doba 24 měsíců. Může však být prohlášením v záručním listě stanovená delší. V případě prodloužené (smluvní) záruky prodávající v záručním listě určí podmínky a rozsah prodloužené záruky.
Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejích dílů) způsobené používáním.
Kratší životnost výrobku nelze tedy považovat za vadu a nejde ani reklamovat.
Záruční doba všem osobám, používajícím výrobek pro účel podnikání s tímto výrobkem, není stanovena Občanským zákoníkem a stanovuje ji konkrétní dovozce či výrobce.
Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, může Kupující:
a. požadovat odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci,
b. požadovat odstranění vady opravou věci;
c. požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo
d. odstoupit od smlouvy.
Kupující prodávajícímu oznámí jakou variantu si zvolil, tuto nemůže bez souhlasu Prodávajícího měnit, to neplatí, požadoval-li opravu věci a věci se následně projeví jako neopravitelná.
Je-li vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, má Kupující právo na odstranění vady, anebo na přiměřenou slevu z kupní ceny.
Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má Kupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má Kupující i právo od smlouvy odstoupit.
Práva z odpovědnosti za vady se uplatňují a vyřizují na adrese provozovny prodávajícího:
SPORT 15
Jírovcova 2809/9b
370 01 České Budějovice
nebo, pokud se jedná o hokejové vybavení:
CCM Hockey Shop ČB, Hokejové Centrum Pouzar
E. Rošického 1756
370 05 České Budějovice
V případě oprávněné reklamace má spotřebitel právo na náhradu nákladů spojených s reklamací.
V případě neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani prodejce nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně.
Vážení zákazníci,
tímto si Vás dovolujeme informovat o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů. V případě, že dojde mezi Vámi (spotřebitelem) a naší společností ke spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Gorazdova 1969/24
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz, web: https://adr.coi.cz
Doporučujeme spotřebitelům přednostně využívat písemný, elektronický nebo telefonický kontakt.
Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, žádáme Vás o dodržení všech níže uvedených podmínek:
Při splnění podmínek pro vrácení zboží Vám kupní cenu zašleme zpět, a to nejpozději do 14 pracovních dnů od přijetí odstoupení od smlouvy.
Případné spory, které vzniknou mezi Kupujícím a Prodávajícím budou řešeny výhradně podle práva České republiky a budou řešeny příslušnými soudy České republiky.
Případné spory mezi Prodávajícím a Kupujícím lze řešit také mimosoudní cestou. V takovém případě Kupující – spotřebitel může kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je například Česká obchodní inspekce či spor řešit on-line zde: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main. Více informací naleznete na www.coi.cz
Při procesu registrace dochází k uchovávání registračních informací o zákaznících obchodu. To je realizováno z důvodu zjednodušení procesu nákupu. Při opakovaných návštěvách se zadává pouze uživatelské jméno a heslo, které jednoznačně identifikuje každého zákazníka. Informace jsou uchovávány a používány v souladu s platnými zákony České republiky. Na ochranu dat je kladen vysoký důraz. Data jsou v maximální možné míře chráněna proti zcizení a zneužití. Každý zákazník má právo požádat o vymazání z registru našeho obchodu. Dále jsou archivovány informace o uzavřených objednávkách a jejich položkách.
Evidované údaje zákazníků jsou výhradně používány pro potřeby prodeje. Evidované osobní údaje nejsou bez souhlasu poskytovány třetím stranám. Zákazník uzavřením smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v naší databázi po úspěšném splnění smlouvy a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Zákazník má právo přístupu ke svým osobním údajům a právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům.
Tyto Všeobecné obchodní podmínky včetně jejich součástí jsou platné a účinné od 1. 9. 2024 a ruší předchozí znění VOP včetně jejích součástí, přičemž jsou k dispozici v sídlech a provozovnách prodávajícího nebo elektronicky na stránkách e-prodejen.